Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów uruchomiliśmy elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK). Wierzymy, że aplikacja uprości dostęp do informacji dotyczących Państwa danych. W szczególności dostęp do własnych danych wraz z możliwością ich zmiany, wgląd do rozliczeń, faktur i transakcji oraz możliwość podawania stanu wodomierzy. Nowa funkcjonalność jest szczególnie ważna w okresie pandemii, gdyż ogranicza konieczność wizyt w siedzibie Spółki.
Jednocześnie informujemy, że od dnia 1 października br. dla wszystkich chętnych, chcących utworzyć konto eBOK, uruchomiony będzie stacjonarny punkt pomocy (czynny od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku w siedzibie Spółki) oraz infolinia pod numerem tel. 533 071 463 (czynna od 7:00 do 20:00 przez cały tydzień).
Poniżej prezentujemy krótki filmik instruktażowy, który pomoże założyć konto eBOK